Ekonomi

Misli, Okan Erol’u CMO olarak atadı

Türkiye’nin en hızlı büyüyen resmi bahis platformu Okan Erol’un CMO (Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı) olarak atandığını duyurdu. Uzun yıllar Yemeksepeti’nde çalışan Erol, son olarak Yemeksepeti CMO’su olarak markanın pazarlama stratejilerini yönetti.

Sabancı Üniversitesi İdari Bilimler Bölümü’nden mezun olan Erol, İngiltere’de Cranfield Üniversitesi’nde Stratejik Pazarlama alanında yüksek lisans yapmıştır. Erol, kariyerine 2010 yılında Tesco’da Dijital Pazarlama Müdürü olarak başlamıştır. 2012 yılından itibaren Yemeksepeti’nde; Pazarlama irtibatı, marka yönetimi, CRM, medya planlama, dijital pazarlama, içerik pazarlaması, işbirlikleri, sadakat pazarlaması, kampanya yönetimi, iç irtibat ve yaratıcı süreç yönetimi gibi farklı görevler yürüttü. Okan Erol Misli’de CMO olarak yeni görevine 1 Ağustos 2023 prestiji ile başlamıştır.

Okan Erol, Misli’de ürün ve markanın geliştirilmesi, pazarlama faaliyetlerinin yönetilmesi ve büyüme stratejilerinin oluşturulması konularında yönetim ekibi ile birlikte çalışacak, şirketin pazarlama stratejisini güçlendirecek ve Misli’nin büyüme hedeflerine öncü bir rol oynayarak katkı sağlayacaktır.

– İstanbul

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu